Deze LeadBox heeft de nieuwe lay-out met de linker

Showcase, discuss, and inspire with creative America Data Set.
Post Reply
suchona.kan.i.z

Deze LeadBox heeft de nieuwe lay-out met de linker

Post by suchona.kan.i.z »

Deze "contentupgrade"-strategie heeft veel LeadPages-klanten veel hogere blogpost-opt-in-percentages opgeleverd dan de traditionele strategie om op elke pagina hetzelfde stukje bonuscontent aan te bieden. LeadPages-klant Brian Dean bij Backlinko meldde zelfs een stijging van 785% in sitebrede conversies na het implementeren van contentupgrades op zijn populairste blogposts. Bekijk deze LeadBox hier eens van dichterbij.

en bovenste afbeeldingen verwijderd.[/caption] Wat opvalt: "Schoon." Dat is het eerste woord waar ik aan dacht toen ik deze LeadBox tegenkwam. In tegenstelling tot de vorige twee voorbeelden heeft deze LeadBox geen frankrijk telegram december olvidtoulasbleepingcomputer afbeeldingen. Zonder de afbeeldingen wordt het opt-informulier precies

in het midden van de LeadBox geplaatst. Hoewel we hebben ontdekt dat afbeeldingen op LeadBoxes de conversieratio's kunnen verhogen, weten we dat elke situatie uniek is. Daarom heb je de mogelijkheid om eenvoudig afbeeldingen te verbergen in de nieuwe LeadBoxes-lay-out. Deze nieuwe lay-out ziet er geweldig uit met of zonder afbeeldingen, dus ik moedig je aan om de volgende keer dat je een LeadBox maakt (één met afbeeldingen en één zonder, zoals die van Benecia) een splittest uit te voeren en te kijken welke versie beter presteert voor jouw bedrijf.

Een startpagina LeadBox met een dropdownmenu.[/caption] Wat opvalt: Ik heb dit vierde voorbeeld om twee redenen gekozen. . . 1. Het laat u de grootste verschillen zien tussen de vorige LeadBoxes-lay-out en de nieuwe: Toen de nieuwe LeadBoxes-lay-out live ging, wilden we ervoor zorgen dat geen van uw bestaande LeadBoxes werd beïnvloed — daarom is de lay-out alleen actief op nieuw gemaakte LeadBoxes.
Post Reply